maandag 25 april 2016

waarom ...

Tja, op de vraag waarom ik meedoe met de Nijmeegse 4-daagse, 
heb ik niet direct een passend antwoord....

Ik had mezelf al een paar keer eerder opgegeven, maar zat er nooit bij!
Nu op de 100e editie mag ik meedoen!

Soms moet je jezelf een doel stellen....
dus bij deze; ik loop de 4-daagse!




























Het wandelen is mij niet vreemd. 
We lopen al heel wat jaartjes in de bergen!
Daar gaat het in hoogte verschillen, niet zo zeer in afstand.
Ook daar heb ik wel eens op tochten moeten afzien, 
dus ik weet hoe het voelt als je "stuk zit".














Maar ook in eigen land lopen we regelmatig mooie routes!





En nu vanuit huis trainen!
De afgelopen twee weken heb ik inmiddels al heel wat kilometertjes gelopen....

Er zullen er nog heel wat volgen tot de 4-daagse!

Met deze blog probeer ik regelmatig mijn wandelbelevenissen te delen!

sportieve groetjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten